Kontakt

Helista

Prindi
Meie igapäevaseks tööks on klientide nõustamine büroos ja e-kirja teel. Telefoni teel nõustamine on äärmuslik erand. Juristidel on korraga pooleli mitmeid erinevaid vaidlusi ja dokumentide koostamisi, mis kõik nõuavad süvenemist ja keskendumist. Telefonikõne võib hea mõtte eemale peletada. Telefonikõnest ei jää märki ning hiljem teemat täpsustades tuleks kogu varasemalt telefoni teel räägitu meeldetuletuseks üle korrata. Lisaks ei ole telefoni teel suhtlemisel võimalik kontrollida, kes on teisel pool ja nii võib jurist anda tahtmatult nõu meie kliendi vastaspoolele.
Eeltoodud põhjustel oleksime tänulikud, kui eelistaksite telefonikõnele e-kirja saatmist. Juhised selleks leiate rubriigist Saada e-kiri.

Meile helistamine on mõistlik kolmel juhul:
  • kui olete esmakordne klient, soovite pöörduda juristi konsultatsioonile ning ei saanud kodulehelt piisavalt informatsiooni, siis helistage 64 62 359. Enne helistamist koguge kokku dokumendid, mis võiksid teemasse puutuda. Samuti kirjutage endale üles olulised märksõnad ja kuupäevad. Võtke need materjalid helistamise ajaks käeulatusse.
  • kui olete pikaajaline püsiklient, kellega oleme vahetult suhelnud ja keda tunneme hääle järgi. Lühiküsimuste ja erakorraliselt kiiret abi vajavate küsimuste puhul on teie kõned telefonile 64 62 359 teretulnud.
  • kui soovite üldist informatsiooni, nt kooskõlastada sisekoolituse või konsultatsiooni kuupäeva, täpsustada dokumentide toomiseks aega, volikirja allkirjastamiseks teid nõustava juristi kohalolekut vms.

Büroo üldtelefon on 64 62 359, mis vajadusel töötab ka faksina. Konsultatsioonile tulekuks on vajalik eelregistreerimine. Juristide isiklikke mobiiltelefone me ei avalikusta.

Heade soovidega Heli Raidve
Heli Raidve Tööõigusabi, jurist ja juhataja